Anmeld skade
En skade anmeldes direkte til Protector Forsikring. Det er vigtigt, at skaden anmeldes så hurtigt som muligt.
Nye skader kan anmeldes direkte HER på vores webside. Ved anmeldelse af skade vil du straks modtage en bekræftelse på, at anmeldelsen er modtaget, et skadenummer, information om selvrisiko og andre relevante oplysninger. Vi tager derefter kontakt med dig inden én hverdag.
Fordelsværksteder og booking
For at få de bedste priser, har vi et netværk af fordelsværksteder til udbedring af skader på person- og varebiler. Det giver de bedste priser og en række fordele til vores kunder.
Fordelene inkluderer bl.a.:
- Gratis lånebil i reparationsperioden
- 1 års ekstra garanti på reservedele
- Gratis bilvask og støvsugning
For at vi kan opretholde vores gode aftaler er det vigtigt, at reparationer henvises via ”Find Værksted” vores hjemmeside, her finder du også bedste og nærmeste værksted til reparation af det skadede køretøj.
Glasskader
Uden ansvarlige modparter skal glasskader ikke anmeldes. Book tid hos vores samarbejdspartnere:
Dansk Bilglas HER, eller på telefon 96 25 21 78.
Carglass HER, eller på telefon 45 20 40 13.
Ved behov for øjeblikkelig hjælp til bugsering eller bjergning af bil:
Ring: +45 88 77 57 67 (døgnbemandet)
Kontaktinformation
Protector Forsikring Danmark
Kay Fiskers Plads 9, 3. sal, Vest tårn, 2300 København S
E-post: skade@protectorforsikring.dk
Er du utilfreds med skadebehandlingen?
Hvis du er utilfreds med skadebehandlingen eller skadeopgørelsen, er du velkommen til at indsende en klage. Men vi anbefaler, at du først tager kontakt med din skadebehandler for at se, om problemet kan løses direkte.
Protectors klageorgan
Hvis du og din skadebehandler ikke kommer til enighed, kan du indsende din klage på mail til vores centrale klageorgan: klage@protectorforsikring.dk.